Thursday, October 15, 2009

MAHSUR......LAGENDA MAHSURI...



MAKAM MAHSURI, TELAGA MAHSURI, MUZIUM MAHSURI,...ETC...

VIEW dari luar sebelum masuk ke kawasan makam mahsuri...




View di sekitar kawasan makam mahsuri....Penat nak masukan pic lagi..ini oklah..Pintu masuk muzium mahsuri
dalam muzium.....Dalam muzium ni leh tengok wayang lagi...tpi wayang tentang mahsurilah..sejarah mahsuri..sambil kiter tengok apa yang ada dlam ni pun..kite boleh dengar sejarah tentang mahsuri..best tau...sejarah..

Inilah tempat yang pasti semua akan pergi telaga mahsuri...paling baru info aku dpat tahu masa aku pergi situ tourist guide aku tu inform yang air di dalam telaga mahsuri tu kononye boleh menyerikan wajahlah, cantikkn wajahlah...dan perkara baru aku tahu lagi satu air mineral telaga mahsuri...siap jual tu.. satu botol kecil rm1.00 aku pun belilah 1...saje je beli....leh minum..aku pun cuci muka kat siti jugak...hee....he....penatlah...bebiler aku ada masa aku citer agi....

1 comment: