Thursday, October 15, 2009

GAMAT???...MINYAK GAMAT?....KILANG GAMAT??....


<..KILANG GAMAT..>
Paling popular langkawi ni dengan minyak gamatnye...memang kite boleh jumpa bnyak minyka gamat di langkawi... mahal, murah semua ada.. tpi jgn tertipu plak..murah x semestinye original.. so belilah yang original di kilang gamat langkawi...


Banyakan minyak gamat..ni dia kat kilang gamat... x yah rebut2 nak beli banyak giler.. mcam2 produk ada dari gamat ni...untuk kanak pun ada.. so boleh cari macam2 kat sini...Dekat kilang gamat ni juga boleh minum air tongkat ali yang original "pure" punye.. percuma sahaja..tapi mak ai..aku pun test ah..peh!!!...dia punye rasa sampai mlm x ilang aku ingt dia dah letak gula..haaa...haa.... pahit giler..naik pening kepala aku ni...


Kalau sampai sini..korang mesti test masukan tangan dalam kuali panas ni...kalau x rugi....aku dah alami dah memori tu...best..aku celup tangan aku...kire kebal kan aku ni...masuk je x ada apa2..memang pelik dengan minyak yang dimasak tu menggelegak.. x sikit melecur pun tangan aku nii...kuasa Tuhan....

1 comment:

  1. salam untuk semua orang di forum blog ini, saya ingin memberi tahu Anda semua tentang terobosan keuangan yang ditawarkan pak pedro untuk saya lalui ketika saya kelaparan dengan bisnis dan keluarga saya selama pandemi covid19. saya menemukan mr pedro di blog spot oleh seseorang yang merekomendasikan dia kepada siapa pun yang mencari pinjaman saya sangat bersemangat dan saya juga termotivasi untuk berada dalam posisi kebebasan finansial karena keluarga saya kelaparan, saya menghubungi mr pedro di aplikasi apa yang saya katakan dia kisah hidup saya tentang situasi keuangan dia mengirimi saya formulir aplikasi untuk diisi dengan perincian saya yang saya lakukan kemudian setelah dia mengirimi saya perjanjian pinjaman kemudian saya meneruskannya ke pengacara saya untuk melihat dan memberi tahu saya tentang cara melakukannya kemudian setelah saya menandatangani perjanjian pinjaman setelah itu pinjaman saya disetujui beberapa jam yang lalu bank menghubungi saya untuk transfer dana dan biaya yang harus saya bersihkan di konter bank saya membersihkan biaya yang saya terima pinjaman saya pada hari berikutnya saya membersihkan biaya bank jadi sangat menyenangkan bekerja dengan mr pedro dan saya berterima kasih banyak atas bantuan yang dia berikan kepada saya yang sangat membantu keluarga saya dari kelaparan. hubungi mr pedro di email: pedroloanss@gmail.com atau berbicara dengannya di whatsapp + 1-8632310632 . untuk tanggapan cepat karena dia selalu sibuk tetapi mereka memiliki beberapa rekan kerja tim profesional lain yang bekerja dengannya juga, tetapi saya merekomendasikan mr pedro kepada siapa pun yang mencari bantuan keuangan.

    ReplyDelete