Wednesday, September 2, 2009

bukak posa....




kek marble tinggal ni je untuk aku
Kelmarin best sangat....wlaupun aku letih posa...dengan layan ika... mengemas... menjahit..apa2 lagilah... tpi seronok snagt...pukul 10.00 am... jiran aku panggil aku...mintak aku buatkan kek...peh..buatkan kek... biar betul... aku ingat dia x posa... ooo....rupa2nye dia mintak aku ajar buatkan kek..dia buat x jadi...mulanye aku cam mls je.. alahai... x samapi hati plak.. dengan hati yang lapang aku pun ajarlah...aku kuarkan semua bahan kek yang aku ada...alah buat kek "bodo" jelah...aku pun start mengadun...dah siap aku bagi 3 rasa... pas tu aku campur... dia tengaok je aku...dah macam chef kat tv nk tunjuk resepi baru plak...hmmm dah siap aku bakar... 35 minit siaplah kek yg dia nak....marble kek.. bau pun harum....sukanye kakak tue aku bagi kek free kat dia... hmm... tulah... manusia...x kesahlah..asal aku dah ajr...aku dengan besar hati memberi kepdanya...

Dan yang paling seronok kawan lama aku tepon nak dtg buka posa kat umah aku...peh best giler dari penat terus x penat...dia nak buka kat umah aku...alamak kek dah abis aku beri kat jiran...nak buat apa plak ni... hmm... last minit idea.. aku pun bancuh tepung.. masukan dalm cup, bakar.. siap ... jadilah cup cake... heee...he.... nasib ada bahan....rezeki ko sal...x kan mkn cup cake je... hmm... aku pun menggunakn lauk yg dah ada mask asam pedas ikan & syur campur.... oklah tu.. bukn makn bnyk pun... air...teh strawberry...


nyum2xx...jom makan


asam pedas semua orang suka
Seronok biler dapat kumpul bersama.. paling aku suka sal makan banyak betul buka masa tue.. sukenye aku... lagi suka biler dapat borak2, ketawa2 peh menag best ah.. gamak rumah aku... siap ank aku sound.. " jangan bising2 makan" dengan nada dia yang slumber tu.. peh pedih giler bagi kiter orang dewasa kene sound tepat.... sal lagilah asyik kene sound je...
so.... kengkawan marilah kiter sesama gather2, makan2 .. best tau... dapat kongsi makan bersama & kongsi citer...

3 comments:

  1. nanti aku dtg umah ko buka pose, tapi tak tau lagi taun bila... :-(

    ReplyDelete
  2. iza mmg pandai msk eh..boleh la ajar ayu..hehehe..

    ReplyDelete