Thursday, August 27, 2009

Biler time raya.........



beraya di umah aku kat machap..


haa...biler time raye je...nilah kawan aku yang rajin datang umah...aku suke sangat... rasa cam diri ni dihargai sebagai seorang sahabat... x kiralah raya haji ke raya aidilfitri....ingat jugak dia orang kat aku... thks eh... time kasih sudi datang umah aku.... jemputlah datang umah lagi yer..

kepada sahabat aku yang lain tu aku jemput datang umah yer rya nanti... inform aku dulu nak datang... bolehlah aku prepare apa yang patut. dan bolehlah memeriahkan lagi suasana raya...


.
ini pun kawan aku yang rajin datang umah aku x yah tunggu jemputan pon..thks eh..
mamat ni pun slalu gak datang....
hmm.... ni jelah senarai kawan2 yang aku ada..yang lain lum masuk agi...hee...hee..

No comments:

Post a Comment